SV Juliana Wassenaar
Sinds 1919

Wedstrijd Lever Action 24-03-2024

Beste mede-schutters,

Terugkijkend op een mooie lever-action-wedstrijd hebben we hierbij de uitslagen van de 25mtr en 50mtr wedstrijd van vandaag.
In de bijlage de volledige einduitslag van vandaag voor de beide afstanden.

25 mtr:
1e plaats Angela met 187 punten
2e plaats Marcel met 185 punten
3e plaats Wijnand met 181 punten

Er is ook op 50 mtr geschoten door verrassend veel schutters, leuk dat er voor deze afstand veel animo was.
We hebben een nieuw lid dat voor verrassende resultaten heeft gezorgd, voor de eerste keer met een .38 special op 50mtr.

50 mtr:
1e plaats John van Vreden met 153 punten
2e plaats Ted met 145 punten
3e plaats (gelijk in punten) maar meer tienen voor Wulst van Vliet en Sjaak Krul 139 punten

Zij zonder score op de 50mtr hebben niet deel genomen aan deze afstand.

Het was een mooie wedstrijd met genoeg eten, drinken en gezelligheid, dank daarvoor aan de bar-bemanning! Na de wedstrijd was er ook nog boogschieten voor degenen die daar interesse in hadden. Ook dit gedeelte van de dag is goed bezocht en blijkt het toch een heel ander spelletje te zijn, dan met vuurwapens te schieten.
Diverse leden namen eigen doelpakken en bogen mee, onze dank daarvoor! Zo konden er meer mensen een boog hanteren en bleef de wachttijd beperkt.
Onze dank gaat uit naar de deelnemers maar zeker naar de hulp van het bestuur en zij die de boog-schiet spullen mee namen.
Het is fijn om te merken dat de interne wedstrijden goed bezocht worden en de hulp van deelnemers zo spontaan ontstaat.

Aanstaande zaterdagmiddag 30-03-2024 is er een Paaswedstrijd, geef je nog snel even op dan kunnen we weer een mooie middag / avond van maken .

Met vriendelijke groet namens de wedstrijdcommissie, Emil en Marco